گنج یاب و دفینه یاب ماهواره ای کامپیوتر برای ویندوز
دانلود نرم افزار اسکن ماهواره ای ویندوز

دانلود برنامه گنج یاب ماهواره ای کامپیوتر نسخه ویندوز

دانلود برنامه فلزیاب، طلایاب، گنج یاب ماهواره ای برای کامپیوتر و سیستم عامل ویندوز با قابلیت اسکن از راه دور. دارای قابلیت ویژه تشخیص بار و عمق زیرخاکی از طریق بهترین برنامه های زمینه شناسی و معدن شنایی در دنیا.

Satellite metal detector software for PC

همراهان عزیز پدیدگان و کاوشگران دقت داشته باشید که برنامه های ارائه شده آخرین و جدیدترین نسخه پرمیوم می باشد که می توانید بعد از پرداخت به صورت کامل فایل ها را دانلود کنید. فایل های ارائه شده نسخه فول پرمیوم و اورجینال برنامه هستند.

توجه: وب سایت اصلی پدیدگان تنها مرکز فروش رسمی پکیج اسکن ماهواره ای ویندوز با کامپیوتر، تبلت ویندوز و نوت بوک های ویندوزی می باشد. دقت داشته باشد که افراد برخی افراد سودجو با نام های مختلف اقدام به فروش پکیج های کپی کرده و هیچ اطلاعاتی در رابطه با این روش ندارند. این تضمین را به شما می دهیم که پکیج اصلی توسط مجموعه پدیدگان به فروش میرسد.

computer

Windows satellite treasure hunter software

نرم افزار گنج یاب و فلزیاب ماهواره ای ویندوز با قابلیت نصب روی کامیپوتر رومیزی و لپ تاپ این امکان را برای شما کاوشگران و جویندگان گنج فراهم می کند تا بتوانید به راحتی از راه دور اقدام به اسکن مناطق مختلف کرده و انواع جنس و بار زیر خاکی را با قابلیت آن تشخیص داده و عمق آن را نیز مشاهده کنید.

computer

نرم افزار اسکن ماهواره ای کامپیوتر و لپ تاپ برای ویندوز

همانطور که احتمالا از قبل هم درباره این موضوع اطلاعاتی داشته باشید، برنامه گنج یاب کامیپوتر با اسکن از راه دور اطلاعاتی درباره انواع گنج و دفینه در اختیار شما قرار می دهد. نکته مهم درباره این برنامه مشاهده دقیق بار بوده که می توان حتی عمق را به صورت حدودی و گاهی به صورت دقیق مشاهده کرد.

computer

بهترین و حرفه ای ترین برنامه گنج یاب و دفینه یاب

در حال حاضر تیم پدیدگان به عنوان اولین و بزرگترین مرکز بررسی و تحقیق روی برنامه های ماهواره ای گنج یاب برای کامپیوتر جهت نصب روی سیستم عامل ویندوز و مکینتاش می باشد. از این رو انواع برنامه ها را مورد تست قرار داده و در صورت جوابدهی برای پیدا کردن گنج آنها را روی سایت معرفی می کنیم.

فلزیاب و گنج یاب ماهواره ای کامپیوتر

همانطور که می دانید هم اکنون تعداد زیادی برنامه به عنوان گنج یاب ماهواره ای معرفی شده است. تعداد زیادی برنامه وجود دارند که کارشان مربوط به زمین شناسی و معدن شناسی می باشد. تعدادی هم برای کار کشاورزی مورد استفاده قرار میگیرند. حال برخی برنامه را می توان با ترکیب کردن و استفاده از یک سری ترفند ها به منظور پیدا کردن گنج و دفینه مورد استفاده قرار داد. تیم بزرگ پدیدگان با بررسی های جدید خود موفق به کشف روشی برای پیدا کردن گنج و دفینه های مختلف باستانی شده است که این روش با استفاده از دو برنامه قدرتمند به صورت ماهواره ای و از راه دور امکان اسکن و بررسی زمین را به شما میدهد. در حال حاضر نسخه ویندوز و مکینتاش این نرم افزار ها موجود است. اما لازم است بدانید که تست ما روی سیستم عامل ویندوز و بوده و جواب قطعی و نتیجه نهایی با ویندوز های 7 , 8 , 10 و 11 به دست آمده است. بنابراین می توانید یک کاوش و جوینده حرفه ای برای پیدا کردن گنج در شهر های مختلف باشید.

Windows metal detector software

Satellite treasure hunter program for computer and Windows operating system is one of the best software in the whole world that explorers and gold and treasure hunters use to find all kinds of metals through satellites. If you are also looking for a scanner and a professional gold detector, we must say that you no longer need to buy a metal detector and gold detector. Now, by installing two powerful programs on your desktop computer and laptop, you can easily sit at home and do the ground scanning remotely. This satellite metal detector program is designed for Windows and of course has a Mac version as well. Currently, only the Windows version of the program is provided on the Pedengan site, and it is easy to scan all kinds of treasures and burials remotely and see the result in 3D.

برنامه گنج یاب ماهواره ای کامپیوتر چیست؟

تیم قدرتمند و حرفه ای پدیدگان در زمینه تولید و توسعه نرم افزار طلایاب ماهواره ای فعالیت دارد. یکی از بهترین برنامه های طلایاب و فلزیاب ماهواره ای برای کامپیوتر و لپ تاپ می باشد که توسط ما به صورت کامل تست و بررسی شده است. طبق بررسی ها و تحقیقات صورت گرفته روی این برنامه ها موفق شده ایم با استفاده از شیوه ای خاص و منحصر بفرد تکنیک کشف گنج و دفینه در دنیای باستان شناسی را بدست بیاوریم. Computer satellite gold finder program عنوان یکی از نرم افزار های ارائه شده در سایت پدیدگان می باشد که ما به طور کامل آن را تست کرده و نتیجه گرفته ایم.

نکته مهم درباره این برنامه کامیپوتر رومیزی PC و لپ تاپ Laptop اسکنر و نقطه زن حرفه ای از راه دور می باشد. به طوری که شما همچون برنامه متال اسکن ناسا نیازی به حضور در محل ندارید و می توانید با نشتن در خانه یا هرجای دیگری به راحتی هر منطقه ای را به منظور پیدا کردن گنج، طلا، مفرغ و سلیس و … اسکن کنید. برنامه متال اسکن ویندوز جزو بهترین نمونه ها در نوع خود می باشد که با هدف و منظور دیگری طراحی شده است، اما با استفاده از چند تکنیک خاص می توان از آن برای پیدا کردن فلزات و زیرخاکی استفاده کرد.

قیمت برنامه گنج یاب ماهواره ای کامپیوتر

قیمت اسکنر ماهواره ای کامپیوتر ویندوز همراه با فیلم آموزش کار با نرم افزار ها به دلیل وضعیت اقتصادی به گونه ای مشخص شده است که دوستان مختلفی توان خرید آن را داشته باشند. ارزش واقعی این روش بسیار بوده و بعد از دیدن نتایج شگفت انگیز آن متوجه خواهید شد. 

ما ارزان ترین قیمت نرم افزار اسکن ماهواره ای ویندوز را برای شما همراهان همیشگی سایت اصلی پدیدگان در نظر گرفته ایم. همانطور که شاهد هستید در بازه زمانی های مختلفی تخفیفات زیادی روی پکیج اعمال می شود، با این وجود ممکن است به دلیل بروزرسانی های مختلف افزایش قیمت نیز داشته باشیم. 

توجه داشته باشید که قیمت خرید برنامه کنار دکمه خرید وجود دارد و شما می توانید به صورت آنلاین اقدام به خرید کنید.

برنامه طلایاب ماهواره ای برای کامپیوتر
برنامه متال اسکن کامپیوتر
فلزیاب ماهواره ای کامپیوتر
برنامه ستلایت متال اسکن کامپیوتر برای ویندوز
اسکنر ماهواره ای ویندوز

برنامه متال اسکن کامپیوتر از راه دور

همانطور که اشاره کردیم قدرت عجیب و بی نظیر این ابزار اسکن از راه دور و از خانه می باشد. بنابراین شما هیچ محدودیتی از نظر مشکل اینترنت و دیتا نخواهید داشت. در این صورت حتی می توانید برخی مناطق را بر خلاف روش کار ناسا متال اسکن به صورت اتفاقی و شانسی هم که شده اسکن کنید. البته این مدل جاها نیاز به تحلیل بیشتری خواهد داشت. امروزه برنامه های GPR برای زمین شناسی و معدن یابی بسیار مورد استفاده از مهندسان و افراد مختلف قرار میگیرد. از این رو اگر یک فرد مسلط و حرفه ای در زمینه پیدا کردن گنج و زیرخاکی باشید حتما می توانید با کمی تحقیق و بررسی درباره این برنامه به نتیجه خیلی خوبی دست پیدا کنید.

دقت داشته باشید می توانید به راحتی اقدام به دانلود رایگان برنامه اسکن ماهواره ای کامپیوتر برای ویندوز یا مکینتاش (مک بوک) کنید. اما نکته مهم این است که برای دانلود برنامه متال اسکن کامپیوتر باید نسخه اورجینال و پرمیوم را دریافت و روی لپ تاپ خود یا سیستم خانگی رومیزی نصب کنید. بنابراین امکان دانلود نسخه کرک آپدیت جدید برای همه وجود دارد. بی شک هر کسی قادر به کار با این برنامه ها نبوده و نیاز به آموزش حرفه ای آن برای کشف طلا و دفینه در زیر خاک دارد. این مورد در رابطه با افرادی که در رشته های زمین شناسی هم درس خوانده اند صدق می کند.

آموزش برنامه گنج یاب کامیپوتر نسخه ویندوز

توجه داشته باشید که دسترسی به برنامه های معرفی شده در این پکیج رایگان می باشد. البته نسخه پرمیوم و اورجینال هر دو نرم افزار نیاز به خرید و پرداخت دلاری دارد، اما نسخه کرک شده آن ها موجود می باشد که آخرین ورژن مربوط به هر دو در اختیار شما قرار میگیرد. بنابراین لازم دانستیم بگوییم که بیشتر هدف از ارائه این پکیج فروش فیلم آموزش آن می باشد که ترفند های حرفه ای آموزش داده می شود

یکی از مهمترین دلایل ارائه این پکیج مربوط به فیلم آموزش و فایل های صوتی ارائه شده در پکیج می باشد. یعنی امکان دانلود رایگان برنامه اسکن ماهواره ای فلزات برای کامیپوتر نسخه ویندوز برای همه وجود دارد. دسترسی به این فایل ها در سایت های مختلف فراهم شده است. مهمترین بخش نحوه کار و استفاده از نرم افزار به منظور پیدا کردن گنج می باشد. پس فکر نکنید که با داشتن برنامه ها حتما می توانید با آنها کار کنید. افراد زیادی این برنامه ها را بدون اسم بردن از آن ها به فروش میرسانند در حالی که برنامه ها رایگان در اختیار عموم قرار گرفته است. مواظب این دسته از افراد باشید.

چندی پیش با چند نفر از دوستان درباره نرم افزار ماهواره ای کامپیوتر صحبت می کردیم که یک سری افراد می توانند با برخی روش های اقدام به پیدا کردن دفینه، گنج، کتیبه و طلا کنند. در حالی که روش های نام برده و به کار گرفته شده اصلا هیچ کاربردی در این راستا نداشتند و تنها از عدم آگاهی افراد سو استفاده شده بود.

فیلم آموزش تصویری برنامه کامپیوتر اسکن ماهواره ای دفینه و انواع فلز به صورتی سه بعدی با دسترسی به سرور و دیتای آنلاین جهانی را می توانید در پکیج ارائه شده توسط پدیدگان مشاهده کرده و به راحتی تمامی مناطق باستانی را اسکن کرده و به راحتی نقطه زنی کنید.

شما با داشتن این نرم افزار کامپیوتری تصور کنید یک دستگاه فلزیاب و طلایاب فوق حرفه ای و یا یک اسکنر پیشرفته با قابلیت پیدا کردن نقطه دقیق دارید. برنامه نقطه زن حرفه ای ماهواره ای که امکان آنالیز و اسکن از راه دور را به شما خواهد داد. شما قادر خواهید بود با این برنامه ها حتی کسب درآمد هم داشته باشید. یعنی می توانید جای افراد مختلف در شهرهای دیگر را از طریق مختصات جغرافیایی دریافت کرده و اقدام به اسکن از طیق برنامه های خود کنید. در نهایت نقطه دقیق گنج، عمق و شرایط و جزئیات را به آنها بگویید. این کار فوق العاده بی نظیر است و سود بسیار زیادی برای شما خواهد داشت.

  • فایل zip , rar , exe , mp4 , mp3
  • metal scan software for PC and Laptops
  • Satellite metal detector program’s
  • 3d scanner for computer’s
  • فیلم آموزش با فرمت MP4
  • فایل صوتی آموزشی MP3
  • فایل نصب برنامه با فرمت EXE
  • فایل فشرده نرم افزار های با فرمت ZIP & RAR
  • قابلیت نصب روی windows 7 , windows 8, windows 9, windows 10. windows 11
  • امکان بروزرسانی رایگان به نسخه های جدید بعدی برای همیشه
  • update & changelogs’
متال اسکن ماهواره ای ویندوز برای کامپیوتر و لپ تاپ
گنج یاب ماهواره ای ویندوز با اسکن سه بعدی
پیدا کردن گنج و دفینه با اسکنر کامپیوتر از راه دور
اسکنر و نقطه زن ماهواره ای کامپیوتر ویندوز

اسم برنامه فلزیاب ماهواره ای ویندوز چیست؟

برخی از دوستان از ما نام برنامه ماهواره ای ویندوز برای گنجیابی و دفینه یابی را می پرسند. دوستان عزیز توجه داشته باشید که ما قبلا برنامه ها را در این صفحه به صورت رایگان برای دانلود قرار داده بودیم که مخصوص نصب روی کامپیوتر و سیستم عامل ویندوز بودند. متاسفانه یک سری از افراد از این مورد سود استفاده کرده و همین برنامه های رایکان ارائه شده توسط پدیدگان را از طریق روش های مختلف برای فروش قرار داده بودند. برخی با قیمت گران و برخی هم با ارزانترین قیمت که در هر دو حالت افراد برای برنامه رایگان پول پرداخت می کردند. همین موضوع سبب شد تا برنامه را حذف کنیم و تنها در اختیار خریداری قرار دهیم.

3D scanner of the world to discover gold and treasure

There are many computer programs in the world that display the earth in 3D. From Google Maps to Google Earth and many other software that communicate with satellites in space. Many programs of mapping, geography, geology, agriculture, mining, soil survey, underground water survey, underground gas, etc., the possibility of communicating with NASA satellites and other satellites provided by different companies. The space has been sent. Now, many treasure and gold hunters, who have a high price value, discover tricks and techniques by using these programs, which can easily detect all types of metal under the soil. This is an ideal method that just by installing a program on your personal computer, you can scan the earth and archaeological areas like a remote metal detector through satellites.

آیا برنامه متال دتکتور ماهواره ای کامپیوتر کلاهبرداری است؟

داستان کلاهبرداری نرم افزار های ماهواره ای و دستگاه های طلایاب از جایی شروع می شود که نسخه های فیک و آموزش های آبکی برایشان تولید می شود. برای مثال یکی می گوید فلان دستگاه گنجیاب و فلزیاب بدرد نمی خود و جواب نمی دهد. آیا این افراد فکر کرده اند که شاید یا دستگاه یا برنامه قلابی است؟! یا اینکه اصلا فکر کرده اند که آیا با برنامه گنج یاب کامپیوتر برای ویندوز درست کار کرده اند یا نه؟

تیم پدیدگان چیزی حدود 1 سال تمام در حال بررسی و تحقیق و تست روی برنامه ها بوده و در هر چهار فصل سال در مناطق مختلف با شرایط آب و هوایی متفاوت اقدام به تست کرده ایم. اگر از قبل با تیم ما آشنا بوده باشید حتما میدانید که برنامه الکی در سایت معرفی نمی کنیم. هدف ما فروش یک برنامه و کسب درآمد از آن نیست. ما می توانید هزار برنامه ای که به این منظور طراحی شده اند را برای فروش بگذاریم اما واقعا میدانیم که کاری غیر انسانی بوده و فروش برنامه قلابی و کلاهبرداری هیچ سودی برای ما ندارد و خدا را خوش نمی آید.

در رابطه با برنامه های گنج یاب کامپیوتر رومیزی و لپ تاپ هم در چند قسمت اشاره کردیم که نرم افزار ها با وجود اینکه پرمیوم و اورجینال هستند و لازم است به صورت دلاری خریداری شوند، نسخه کرک، مود و نال شده آنها موجود هست و می توانید رایگان دانلود کنید. اما هر کسی قادر به کار با آنها نیست و روش پیدا کردن گنج یک روش و تکنیک منحصر بفرد است که توسط تیم پدیدگان کشف شده است.

متاسفانه برخی افراد اقدام به فروش همین برنامه ها که رایگان می توانید دانلود کنید می کنند که کاری دور از انسانیت است و چیزی جز سوء استفاده از اعتماد کاربران نیست.از همینجا به این دسته افراد باید بگوییم که مردم پولشان را از سر راه نیاورده اند و بسیاری از آنها شرایط مالی خوبی ندارند، بنابراین بجای کمک کردن و گرفتن دست آنها نباید به فکر پر کردن جیب خود باشیم.

آپدیت جدید برنامه ها

جدیدترین نسخه برنامه ها در این پکیج همراه با آموزش کامل به صورت فیلم و فایل صوتی ارائه شده است.

  • قابلیت اجرا در سیستم عامل ویندوز
  • سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز
  • امکان نصب رو کامپیوتر و لپ تاپ
  • کرک کامل برنامه ها جهت دسترسی به همه امکانات
  • بهینه سازی سرعت برنامه ها
  • اتصال به سرور اصلی و جهانی
  • و بسیاری موارد دیگر

اطلاعات بیشتر

برخی از اطلاعات کلی نرم افزار ماهواره ای کامپیوتر برای ویندوز هفت، هشت، ده و یازده را می توانید در اینجا ببینید.

محصول گنج یاب ماهواره ای کامپیوتر
نسخه برنامه نسخه جدید 2023
پشتیبانی در رابطه با برنامه ها
اپلیکیشن جانبی ندارد
نسخه ویندوز تست روی ویندوز 7 تا 11

خرید آپدیت گنج یاب ماهواره ای کامپیوتر + آموزش کامل

ما در این صفحه سعی کردیم به صورت کلی اطلاعاتی درباره برنامه گنج یاب ماهواره ای کامیپوتر در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. البته از آنجایی که شما در این صفحه هستید، یعنی از قبل اطلاعاتی احتمالا در رابطه با گنجیاب و دفینه یاب ماهواره ای برای کامپیوتر داشتید. بنابراین مواجه شدن با این صفحه در سایت کاوشگران و جویندگان گنج پدیدگان برای شما همچون دیگر افرادی که دنبال پیدا کردن گنج و تغییر زندگی خود هستند یک اتفاق نیست. پس می توانید هم با برنامه ها اگر جای خوبی دارید دنبال گنج باشید یا شروع به اسکن جای دیگران کرده و با دادن اطلاعات نقطه به آنها درآمد کسب کنید.

سوالات متداول درباره گنج یاب کامپیوتر

ممکن است برای شما هم سوالات و ابهاماتی درباره اسکن ماهواره ای ویندوز وجود داشته باشند که در این قسمت بر اساس سوالات کاربران تعدادی از موارد متدوال را قرار می دهیم. این لیست به مرور زمان آپدیت شده و هر سوالی که زیاد پرسیده شود در این بخش توضیح می دهیم

سوال مهمی که شاید برای هر کسی پیش بیاید. در ابتدا باید بگوییم که اگر در رابطه با نرم افزار ماهواره ای گنج برای کامپیوتر نسخه ویندوز آشنایی دارید حتما نسبت به واقعی بودن آن هم مطمئن هستید. افرادی هستند که با تکنولوژی روز دنیا آشنا نیستند و وقتی از برنامه متال اسکن ماهواره ای کامپیوتر برای آن صحبت می کنیم بدون تحقیق و کسب اطلاعات می گویند همچین چیزی امکان پذیر نیست. اما در پاسخ به اینکه اسکنر ماهواره ای زمین واقعیت دارد باید بگوییم که بله، امروزه برنامه هایی وجود دارند که به ما امکانات و قابلیت های زیادی برای اسکن زمین به صورت هوایی را می دهند. جزئیات مربوط به این برنامه در توضیحات این صفحه به طور کامل درج شده است.

سوال مهم دیگری که ذهن بسیاری از افراد را به خود درگیر می کند مربوط به عمق گنج می باشد. البته این مشکل را خیلی از افراد که دستگاه فلزیاب خرید کرده هم دارند، زیرا برخی از دستگاه ها قادر به تشخیص عمق بار نیست. برنامه اسکن ماهواره ای کامپیوتر که در سایت پدیدگان ارائه شده به طور دقیق و گاهی حدودی که نزدیک به دقیق است را به شما می دهد. با این ویژگی دیگر دچار سردرگمی نخواهید شد. عمق گنج را به صورت تصویر در نمودار به صورت شماتیک می توانید مشاهده کنید.

ما در توضیحات مربوط به برنامه metal detector for windows pc گفتیم که هر کسی می تواند این نرم افزار ها را به صورت رایگان دانلود کند. البته اشاره شد که برای داشتن آنها لازم است نسخه اورجینال و پرمیوم از سایت اصلی خریداری شود. اما از آنجایی که نسخه کرد شده وجود دارد می توانید به راحتی اقدام به دانلود رایگان برنامه متال اسکن کامپیوتر کرد. اما نحوه کارکرد برنامه کمی دشوار است. البته باید بگوییم که هر کسی به صورت عمومی و در حالت عادی می تواند با آن کار کند، اما تکنیک ها و ترفند های استفاده شده برای پیدا کردن جای گنج و دفینه نیاز به تخصص و مهارت دارد که ما به صورت فیلم موارد را کامل آموزش داده ایم.

18 دیدگاه. Leave new

  • سید کریم رحمتی
    ژانویه 24, 2023 9:30 ب.ظ

    درد بر شما آقای سلطانی
    آقا خداوکیلی این روش بی نظیره کیف کردم حسابی دمتون گرم
    سه ساعته دارم جاهای مختلف رو اسکن میکنم نتیجه حیرت آوره

    پاسخ
    • سلام ، بله همونطور که گفتیم و مشاهده هم کردید این نرم افزار کارش فوق العادست و به راحتی می تونه گنج، حفره، تونل و … را همراه با متراژ برای ما مشخص کنه.
      به امید دستیابی به یک گنج با ارزش

      پاسخ
  • احمدرضا ملکی
    ژوئن 27, 2023 9:25 ب.ظ

    سلام
    در این پکیج آموزش کامل رنگ ها موجوده؟
    چون بنده از سایت دیگری پکیج تحیه کردم ولی اطلاعات درستی درباره رنگ ها موجود نیست و کلا خطا های وجود دارد
    در این پکیج همه اسکن ها نتیجه یکسان دارند و هر اسکن یک مکان خطا نمی زند؟

    پاسخ
  • سلام استاد آیا به درد قبر پیدا کردن می خوره یا عمق بالا میزنه

    پاسخ
    • سلام، بله فرقی نمیکنه، قبر، اتاقک، غار، دفینه، گنج و هر موردی که وجود داره رو میتونید با این روش اسکن کنید.

      پاسخ
  • با سلام آیا برنامه ویندوز بهتر است یا اندروید لطفا راهنمایی کنید با تشکر. و سوال دیگه اینکه ایا این برنامه در ایران جواب میده؟ چون خیلی ها میگن به دلیل تحریم این خدمات به ایران داده نمیشه.

    پاسخ
    • هر دو نتیجه بخش هستن
      فقط روش کامپیوتری قابلیت اسکن از راه دور رو داره و میشه تو خونه بشینی و هر جایی رو اسکن کنید.
      هیچ محدودیتی در استفاده از برنامه ها در ایران و دیگر کشور ها وجود نداره.

      پاسخ
  • حسین میرزایی
    دسامبر 21, 2023 10:35 ب.ظ

    خیلی عالیه

    پاسخ
  • کامران عباسی
    فوریه 1, 2024 3:33 ب.ظ

    سلام ایا تا به حال کسی تونسته در عمل موفق بشه یا این هم مثل بقیه کلاهبرداری هست

    پاسخ
    • سلام وقت بخیر
      بله نتایج زیادی داریم از این روش
      ما یک موضوع برنامه گنج یاب ماهواره ای کلاهبرداری هست یا نه رو داریم که این در اصل اصطلاح درستی نیست.
      در واقع ما یک سری برنامه فلزیاب یا میتونم بگم برنامه های اسکن ماهواره ای داریم که برای سرگرمی هستن و نمیشه باهاشون نتیجه گرفت.
      همچنین برخی از برنامه های اسکن ماهواره ای که نقطه زن و حفره یاب و … ، با اینجور عناوین معرفی میشن یه جورایی فیک و قلابی نسخه اصلی و اورجینال هستن.
      این برنامه اسکن ماهواره ای گنج یاب کامپیوتر هم یکی از بهترین روش ها هست که ما می تونیم به راحتی روی جاهایی که میشناسیم ازش استفاده کنیم و نقطه دقیق گنج و دفینه رو تشخیص بدیم.

      پاسخ
  • با سلام، باعث خوشحالی بسیار است که چنین برنامه ای وبا امکانات بسیار کاربردی و ارزنده وجود دارد ولی موضوعات مهمی که لازمه حتما بدونیم اینه که :
    1- آیا استفاده از برنامه و طبق گفته های موجود در سایت، برای اتصال به سرور ناساو یا کلا استفاده از برنامه آیا نیاز به فیلترشکن هست؟
    2- آیا توسط آنتی ویروس گوشی و یا ویندوز کامپیوتر بعنوان ویروس شناخته میشه؟ ( حالا یا خود برنامه و یا کرکی که داره)
    3- آیا اتصال به سرورهای ماهواره ای ناسا و یا ماهواره های دیگر در برنامه از ایران فیلتر و یا ممانعت نمیشه؟
    3- به علت کرک آیا سرور ناسا یا سازنده اصلی برنامه، استفاده از نرم افزار را مختل نمی کند؟
    4- آیا بصورت آفلاین هم بدون رفتن به محل از گوشی میشه استفاده کرد؟
    5- آیا کتاب آموزش جامع گنج یابی و آشنایی با نشانه ها و اصول باستان شناسی هم این سایت داره؟ اگر کتاب یا کتابهایی وجود دارد لطفا معرفی بفرمایید.
    لطفا پاسخ موارد را یا به ایمیل بنده و یا در سایت اعلام بفرمایید.
    با تشکرو سپاس بسیار

    پاسخ
    • سلام وقت بخیر
      1- برای اسکن ماهواره ای نیازی به فیلتر شکن نیست مگر اینکه سرعت اینترنت شما برای استفاده از سایت هدف یاری نکنه و مجبور باشید از یک برنامه به عنوان رفع فیلتر استفاده کنید. در کل چیزی که استفاده می کنیم فیلتر نیست.
      2- خیر مشکلی نداره
      3- ما کار خاصی با خود ماهواره نداریم ، فقط یک سری دیتا از ماهواره ناسا دریافت میشه. چندین ماهواره دیگه هم هست که بر اساس کارمون ازشون استفاده می کنیم.
      3- خیر مشکلی نداره، برنامه ها مخصوص زمین شناسی و نقشه برداری هستن و هیچ محدودیتی برای شما نخواهد داشت.
      4- این صفحه که شما نظرتون رو ثبت کردید مربوط به برنامه گنج یاب ماهواره ای با کامپیوتر و لپ تاپ هست. ( شما با این روش تو خونه میشینی و اسکن ماهواره ای از راه دور انجام میدی).
      یه برنامه گنج یاب موبایلی اندروید هم داریم که با اون باید در محل حضور داشته باشید.
      5- یک کتاب معروف گنج یابی هم داریم که بعد از خرید پکیج می تونید تو تلگرام پیام بدید براتون بفرستم.

      در پایان گزینه 3 رو دوبار نوشته بودید منم دو بار در پاسخ عدد 3 رو نوشتم.

      پاسخ
      • با سلام و عرض احترام، خیلی متشکرم از پاسخگویی شما و وقتی که گذاشتید بله ضمن پوزش، متاسفانه هنگام تایپ شماره بندی ها اشتباه شدند.

        پاسخ
  • منصور درویش
    فوریه 23, 2024 10:31 ب.ظ

    سلام خدمت استاد عزیز
    من نیز همچون دست عزیزمون شگفت زده شدم
    این برنامه اسکن ماهواره ای را در جاهایی که با چندین دستگاه گنج یاب پیشرفته تاییدیه گرفته بودیم تست کردم، نتیجه من را متعجب کرد
    مشکل بزرگی که تا به امروز در این زمینه داشتم اندازه گیری عمق حفره بود که اکنون با عنایت شما این مشکل را برطرف کردم
    به شما قول میدهم شیرینی خوبی براتون در نظر بگیرم
    بزودی بچه ها اقدام به حفاری خواهند کرد و شما هم عضو گروه ما خواهید بود.
    با کمال تشکر

    پاسخ
    • سلام جناب درویش
      بله روش بی نظیری هست همونطور که متوجه شدید
      انشالله که نتیجه خوبی بگیرید از جاهایی که دارید.
      راستی طبق ویدیوهای جدیدی که به عنوان روش جدید اسکن ماهواره ای گنج داخل پکیج قرار دادیم عمل کنید، نتایج کاملا دقیق تر خواهد بود.

      پاسخ
  • اردشیر محمودی
    فوریه 23, 2024 10:35 ب.ظ

    سلام
    گنج یاب ماهواره ای از یک سایت خریداری کردم همش ویروس بود و هیچ چیزی باز نمیشد
    خواهش می کنم اگر برای شما درست است بفرمایید تا از سایت شما خرید کنم
    من لپ تاپ ایسوس دارم می توانم روی آن نصب کنم

    پاسخ
    • درود بر شما جناب محمودی
      قبلا هم یک نفر این موضوع را مطرح کرده بود، خیالتون راحت باشه پکیج به صورت کامل بدون هیچ مشکلی در اختیارتون قرار میگیره
      هر مشکلی هم داشتید می تونید با من از طریق تلگرام در ارتباط باشید راهنمایی می کنم.
      اگه کسی بلد باشه بررسی کنه متوجه میشه که مجموعه ما اولین سایت اصلی خرید برنامه گنج یاب ماهواره ای کامپیوتر هست که برخی افراد کپی کردن و اصلا نتونستن ازش استفاده کنن.
      من این اطمینان رو به شما میدم که فایل های ما هیچ مشکلی نداره و شامل برنامه و فیلم های آموزشی به صورت کامل هست.
      با احترام

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed